Rabu, Julai 27, 2011

-TAKLIMAT WITH PENGARAH JPN PERAK-

semalam ada taklimat bersama pengarah jabatan pelaran perak. kali ni dia nak jumpa PT lak. ari tu guru besar wat MRSM Trolak. punye le dekat. tiba time PT buat nye kat Ipoh!!! nasib bus disediakan. tapiiiiiii kena tunggu kul 4.45 pagi!!!!!! mak aiiii ni nak g ipoh ke g mane ni? ad nak tumpang tido umah aku sebab dia takut nak kuar kul 4.30 pagi dari slim village tu. udah le jln bengkang bengkok gelap lak tu, buatnye ade yang 'menumpang' kat bumbung keta mcm mane?? silap2 dia pun jumpa pengarah skali hahahaha!!!!!
but last minute kami ubah plan. plan nye aku tido umah ad kat batu gajah. ermmm at list x le kami bertolak kul 4.45 pagi :)
kul 6.30 pagi kami bertolak, jalan tak le jem mane. lerrr rupenye tempat perjumpaan tu dekat ngan umah makcik aku hehehe....pasai taklimat ni aku ingat daerah batang padang aje, ropenye satu perak, ade le dekat 1000 orang!!! ramai tu...mcm besa aku dok blakang2 :) ape pun pengarah tu memang best tapi dah nak pencen. ermmm tak tau le pengarah yang baru nanti macam mane nanti.......lain orang lain ragam nye kankankan....


tu dia pengarah nye....dapat snap pic dari jauh je....


dari kiri ad, aku & ika...


ishhh sape le tangkap gamba goyang ni...


ha ni tak goyang hehehehe..jelas sekali.....

Tiada ulasan: