Khamis, Julai 28, 2011

-SHOPPING @ JALAN2 KL-

sengaja amik cuti ari ni, nak rest otak ke ade makne hahahahaaaaa.....so dah cuti buat le ape yg patut macam shopping ke hihihihiiiii....jom g sogo!!!! memang sale giler2....orang pun tak ramai sangat so senang wat pilihan :)

ha ni ape ke hal nye lak ni....kes nak baju princess le ni.....majok le tu...


tgh pilih mane yang cun & sesuai....


ni kot cantik kan??? ok tak bi.....


ha baju ni saya suke...princess!!!!


kan best kalo saya kembar luah isi ati marsya hehehe


mummy ni dlm toilet pun nak amik gambar tau!!!!


rehat skejab...marsya asyik dengan sapu tangan princess dia aje..


tgk dari tadi asyik belek menda alah tu je, suke sesangat hihihi...


anak & abah 2 x 5 hehehehe.....


x muat ke bonet nak isi barang tu hehehe...


time ni singgah makan kat ali maju rawang....marsya ngantuk tak de mood.....


marsya punye ABC !!!


roti nan ni pun saya punye! tau!!!


aku dan kuew tiau tak dapat dipisahkan hehehe....


setakat order maggie kat umah pun bleh sayang :)


t shirt princess marsya...gedik sangat nak baju ni !!!!!


baju tido pun nak princess gak!!!! marsya memang obses ngan princess :)


ha ni baby punye...nak sedondon ngan anak tu yg beli color purple heheheeee.....


sah2 le ni aku yang punye!!! sampai 2 tu....dah orang belanja, harus amik kesempatan hahahaaaa.....

Tiada ulasan: