Ahad, Julai 31, 2011

-SERVICE KERETA-

hari ni letih sangat, pagi g service keta kat bidor next g happy angel beli kek besday adik aku. peh tu g umah mak aku sbb adik badek aku sume ade. petang nye g tg malim lak, ttiba mak bi & kakak2 bi plak balik dalam masa yang same......huhhh memang terkeja2 aku. kejab balik sana kejab balik sini.....ape pun BEST!!!!! tadi kat mane2 kedai ramai sesaje orang. ade yang dah siap2 beli baju raya. aku jugak yang belum beli huhuhuhuuuuu.....padan muke orang cerewet mmang cam tu hahahaaa.....

baca crita ape tu hihihiiiiii


kalo tgh rajin mau satu buku habis dibacanye :)


hamboi2 dah macam umah sendiri dibuatnye.....


marsya cepat ler nak makan ape....dia bleh plak men2 ngan aku....


tengok le tu main2 aje....bi tak mo ape2...


last2 oder kewtiau kari & sup...boleh la tahan...OK ;)


mentara tunggu keta siap, marsya belaja membaca lagi....bagus teruskan!!!! :)

Tiada ulasan: