Ahad, Julai 17, 2011

-MELAKA + KUALA LUMPUR-

tahun ni sukan antara universiti buat kat melaka. So baby seminggu le u kat sane nanti ye....jumaat bi pegi khamis baru bi balik....rindunyeeeee marsya kat bi hehehe.....nasib tak nangis, aku tya nape tak nangis 'sbb saya dah besar' ha tu jawabnye!!! aku memang sah2 le bosan sebab x de kawan nk gaduh..eh silap2!!! tak de kawan nk sembang kikikiki.....balik je bi aku tak brpeluang nk cakap ape pun, sbb nye marsya dah mula dulu potpet potpet....macam2 dia crita dari a - z sian aku nengok bi udah le letih baru balik melaka peh tu anak plak tak renti2 cakap hahahaha.....nasib le bi dapat anak & bini yang suke bercakap :) layanzzzz je le erk ....


treksht sponser.....


baju T tahun ni kusam je gayanye......ah janji ade owang nk sponser....


WANTED!!!!! hahahaa....


2 thirst, 2 dodol, 1 pen, 1 magnet ice box....tu je yg bi beli???? jimat sungguh laki aku....

*******************

seminggu sebelum tu g kl....saje je jln2, tgk2 ade plak sale baju budak...apelagi gile le aku dibuatnye hahahaa....tapi x sempat nak beli banyak sbb orang ramai susah nak pilih...(tu makna nye nak pegi lagi le kikiki....semestinye bi dah tau auta aku kahkahkah)

seluar kiko pilihan abah & mummy rm 43.45


t-shirt kiko pilihan abah rm 26.95


T-shirt kiko pilihan abah lagi rm 19.95


ni abah hadiah kan untuk ank ppuan kesyangan nye...
pooh shoes rm 58.41


sampai2 sogo makan dulu.....febret baby & marsya!!!!


bukan yang ni saya nak abah!!!!


ehhhh betul le McChiken kesukaan saya hehehehe (cover malu hihihi)


mana satu nak erk??? yg putih kot cantik abah....


eh silap hitam kot cantik abah hehehe...


bi masih lagi dalam dilema.....marsya dh malas nk melayan


ha senang2 sbelah hitam sbelah putih.....ok ke bi??? haaahaaa....last2 itam menjadi pilihan hati bi :)


abah2....letih saya teman abah sopping.....


singgah batang kali makan malam....ok gak kedai ni.. time ni muke masam sbb tak dpt men gelongsor kat tepi tu :(


nak makan, makan je la....ape pulak yang u pandang tu ha??? ermmmmm

Tiada ulasan: