Selasa, April 07, 2009

PUASA GANTI.....

ari ni aku puasa ganti....ok le tak lapar dan tak letih mane pun...rasenye best lagi puasa sebab besa kalo tak puasa kul 12 tgh ari sure dah pedih ulu ati sbb tak makan pg, tapi bile puasa ni ok aje. sebab kan kite dah niat kat allah yang kite ni nak puasa maka segala urusan dipermudahkan olehNYA......
nak buka puasa ape ye ari ni???malas nak membeli maka aku nak masak aje ler.lagi pun kalo beli lum tentu sedap atau tak, secara tak langsung aku bleh jimat, kan keadaan ekonomi pun tak stabil lagi....so lebih afdal le aku masak aje kan he he he......
setelah diteliti barang2 dalam peti ais maka aku nak masak 'mee bandung muar'. jadi tak jadi, sedap tak sedap tu nombor dua yang penting aku mesti cuba buat...ermmm nanti aku boh pic mee bandung muar tu ok....

Tiada ulasan: