Jumaat, April 17, 2009

...KHABAR ANGIN YANG TAK BETUL...

tadi sembang dengan sorang ketua kampung ni....dia cerita ler tu ari jumpa orang kuat PKR pastu orang tu bagi tau kat dia yang DUN behrang ni akan dibubarkan dan buat pilihanraya baru. aku tau sape yang mulut kepoh dok wat cerita tu......pandai2 jer....aku terus call SUK ipoh tanya orang sane betul ke cerita ni....dah jawapan TIDAK same skali....kalo kate ade pilihanrya yang baru, bukan setakat DUN behrang jer yang kene wat, tapi sume DUN iaitu satu perak kena buat balik.....hishhh tak kuase aku nak pi mengudi ni......undi AF bleh ler hehehe tu pun bukan nye undi membazir duit jer........
keputusannye 7 mei 09 (khamis) yang dipertuan dah berkenan untuk panggil sume yang terlibat untuk mengadap dan wat mesyuarat.....kepada orang yang suke tikam dari belakang tu padan muke :) jangan mimpi nak jadi ADUN kalo perangai macam tu, rakyat pun tak sokong ko ler...... sebenarnye aku bukan paham sangat ngan bab politik ni tapi secara tak langsung kene gak amik tau dah bos wakil rakyat kene le faham skit2....skit2 bleh ler, banyak2 sori wat sakit kpala jer sebab politik ni kotor (banyak putar belit)......nasib baik laki aku terror bab politik ni :) ape2 hal tanya jer dia, sepatutnye laki aku tu keje sebagai pengasas politik jer hehehe baru padan....bak kate dia "TAKBIR" dan aku balas "HIDUP UMNO" hehehe :)

Tiada ulasan: