Isnin, April 13, 2009

HATI INI........

bibir acha yang bengkak

semalam bangun pagi je marsya menangis cakap mulut dia sakit. menjerit2 dia nangis n aku tengok bibir dia bengkak macam kene gigit semut. rasenye sakit sangat tu kalo tak takkan dia menjerit sampai cam tu. time tu hati aku sayu dengar dia nangis tahan sakit. rase tak sanggup nak dengar dia nangis pun ade....:( dah ade anak ni baru ade perasaan cam tu kan??.... dulu time single tak de plak aku cam ni.....pas tu aku sapu minyak kelapa dara dia terus tido. bangun je tido bibir dia tak surut bengkak lagi....tapi dia still leh makan kire ok le. pas tu aku pujuk dia makan n mandi. akhirnye dia leh senyum lega ati aku......petangnye bibir dia dah ok sepenuhnye....syukur alhamdullilah......
SK send ym tanya kabar aku n family....dia kat sane sihat walaupun panas terik...berita 4 rakyat malaysia yang mati kat arab tu ari membuatkan aku teruja untuk membaca kisah selanjutnya. dan yang pasti bukan SK tapi mereka yang mengejakan umrah. SK g sane uruskan projek spm dan umrah mungkin 2, 3 bulan lagi kot di wat....

Tiada ulasan: