Khamis, April 02, 2009

DAH TERBANG KE SAUDI ARABIA.....

aku bukak ym sekali kawan chat aku (SK) bagi tau dia dah pi saudi arabia.....bercampur baur perasan aku time tu....ye le ari tu dia ade cakap sebelum nak g arab nak chat lama2 ngan aku dulu tapi disebabkan kesebokkan dia amat melampau maka tak dapat lah chat lama2 ngan dia last week. last chat ngan dia masa dia kat lenggeng n9 tu pu kejab sebab mentara tunggu clain....ermmm nak wat cam ne lepas ni aku tak de le kawan chat lagi buat beberape bulan ni, harapan aku semoga dia selamat pegi dan selamat pulang AMIN....

bukan senang nak cari kawan chat ni tau....ade tu yang menipu yang amek kesempatan dan lain2 la....nasib le dapat yang mane....tapi nasib aku baik kot sebab kenal SK ni he he he :) aku kenal dia dah lama time tu awal tahun 2005 kot tu pun secara tak sengaja....kirenye dia ni ok le orangnya....pastu ogos 2006 aku ngan dia tak chat dah sebab aku dah lama tak ym....tetiba disember 2008 kami mula chat balik sampai la ni.....dia tak sangka dapat chat ngan aku balik padahal dah 2 tahun lamenye menyepi dan aku lagi le tak sangka he he he......friendship forever SK :)......

Tiada ulasan: