Rabu, April 07, 2010

-SAKIT PERUT-

pahit sangat2 ler ubat dia.....telan jer le nak bek pya pasal


mc dua ari tu hehehehe......


hari ni gi keja cam besa ler sblum tu dah rase cam sakit perut tapi wat tak tau ler..sampai skolah sakit lagi...puas aku sapu minyak, ulang alik gi toilet tapi tetap sakit gak.....aku tahan gak sebab nak setelkan keja2 yang sedia ade ni.....sambil menaip sambil pegang perut hehehe....cikgu2 dah soh aku balik....aku target nak kuar ptg je tapi mmang sakit sangat ni maka jam 11.45 aku pun balik...ishhh sepanjang keja ni tak penah2 aku balik seawal ni...rase semacam lak..huhh konon ke suke hahaha....serius tak suke tau!!!nanti byk keja tertangguh you.........
gi klinik sharul dapat mc 2 ari....doktor kata food poison...ermmm aku makan ape yer????bi elok je....atau aku yg ngada2 ha...serius ler aku mmang sakit perut!!!!!!!!

Tiada ulasan: