Rabu, April 07, 2010

-NP?....CAM KENAL JER-

ulang memori ngan ex bos..


aku nak gi pos surat tadi...sekali aku cam kenal je keta ni....ishhhh tak kot. tak kan ler dia nak gi pejabat pos kot....ermmmm nombor plat NP....betul le tu dia.....ishhh malu le plak, kang sure dia tya aku macam2 maklum ler dah 5 bulan tak jumpa hehehehe....sape ler org yang aku maksudkan tu ye????? aku paking jauh skit dari keta dia...di kejauhan boyd guard dia dah nampak aku....control ayu jer aku jln....haaaa kan aku dah kate mesti jumpa dia punya ler!!!!! my ex bos ADUN BEHRANG / ex EXCO pertanian / ex parti PKR blablablablabla............same jer perangai dia yang memang suke mengusik org hehehehe....ala mesra rakyat kan yb....tak per.....tu sikap dia yg aku suke peh tu tengok ler pi pejabat pos bayar bil hehehehe....ade ke wakil rakyat yang wat cam tu????

Tiada ulasan: