Selasa, April 27, 2010

-MAJLIS KAHWIN-

ahad lepas kami gi kenduri kawin....kan dah cakap jem....tu ha kat ulu bernam....penuh sesak dengan manusianye...berbilangan kaum tu....semangat mengundi...tapi yang tak syoknye tu ler kamalnathan lak menang...aku nak zaid yang jadi MP...buruk2 pun org melayu kita kan....ishhhh xpe xpe mungkin x de rezeki kuttt....eh brpolitik lak hahaha......time sampai kat majlis kahwin lengang lagi org tak berapa ramai, so senang skit tak susah cari tempat peh tu tgk pengantin jab, duduk2 sembang ngan ipar duai peh tu terus balik sebab bi petang men bola le pulak.... sampai slim kul 4.30, siap2 bi terus gi padang...aku lak terhegeh2 wat keja umah, kate nak bg sokongan kat upsi :0) sape msj dan tepon ni???? alamak penyokong yg aku import dah sampai dulu dari aku hehehe....x bleh jd ni...kang kena kutuk hehehe....ape lagi start keta terus gi....

kami nak balik family mama baru sampai


ishhh pegang mummy ler nanti ade org amik bru tau


marsya nk aiskrim time ni tp aku tak bgi..bkan kedkut tp nk disiplinkan dia


cenyummmm :0)


acha pandang mane tu sayang??


peace...senyummmmm


dah x de keje ler tu kan....sengaja cari pasal ngan mummy....


sempat lg pose kat pelamin


uiiiii sedapnye gule2 dia


wahhhh pandainye bergaya budak sorang ni


eeee kakak nk pinjam lsung ppit satu bleh.....


bleh senyum lagi wlpun mata bengkak hahahah

Tiada ulasan: