Isnin, November 30, 2009

-TERUSKANLAH-

esok last day aku keja kat pej. adun behrang....ermm nak tak nak aku kena benti gak. sebelum cuti raya tu ari yb ade tanya tak sedih ke nak benti. ermm sedih skit gak la. sebab dah setahun keja ngan dia kan. ape pun aku harap pengganti aku ni lebih bagus dari aku. kalo tak bagus susah la yb nanti hahahaha.....betul le nama baik yb kena jaga. nanti orang kata ape le staff yb lembab, tak tau wat keja blablabla.....kalo dapat cam aku kira bertuah le ye (perasan haha, tapi betul sbb aku sini sorang tapi mampu wat pelbagai tugas tau)
aku gak mdoakan agar bicara kes yb selesai dengan cepat dan jayanya. pas tu terus naik jadi exco balik ok....nanti PRU akan datang kalo yb bertanding saya vote le hihihi.......


pejabat adun yg sempoi


mmang simple opice ni...yang penting masalah rakyat didahulukan
pencapaian diutamakan...


tempat aku....tinggalkan seribu kenangan suka duka...besalah kerja mane ade yang senang


yb jamal yang simple gak orangnya...jenis tak brkira pangkat...layan rakyat sama rata

Tiada ulasan: