Isnin, November 02, 2009

-KLINIK GIGI-

ahad dulu yg lepas aku terpaksa cabut gigi kat klinik syikin....sebab tu je jalan terbaik....kalo makan ubat kejab je bek peh tu sakit lg....sblm tu bace dlm internet soh boh ubat propolis gold sure elok nanti...peh tu bile baca dlm ruangan sembang dia cakap bapak dia beli propolis gold botol color itam, secara x sengaja ubat tu tertumpah kat tikar getah, terus tikar tu jadi macam kesan terbakar....ermmmm terus tak jadi beli....apesal rase sakit lagi ni???nk kate gusi prob. ok je....bile aku cek balik tgk cam ade kesan cedera, merah lak tu....aduiiiii patut le sakit....nanti aku nak serang klinik tu....bengang ni....peh tu baby cakap 'jgn le nk marah2, g jmpa dr. tu ckp elok2, ni tau nye nk marah2 je'....ek elehhh poyo je laki aku....dah le yg tanggung sakit aku.
aku pi cek balik dr. tu kate mmang cedera may be time nak cabut tu terkena alat2 dia le tu...erm peh tu dia soh sapu ubat kat situ, aduiii bile le nk bek ni....tapi dr. tu baik, aku selesa ngan dia...mahal pun mahal le janji layanan dia tak cam klinik gigi kerajaan yg tah ape2 tu.......


ubat ni kene sapu kat pipi yg cedera tu....pedih le skit....tp ok le kejab je dah baik


dalam sakit aku boleh lg masak menda alah ni....tapi tak makan sgt pun....saje rajin nk wat

Tiada ulasan: