Khamis, November 19, 2009

-COPY TAG-

tengah bosan2 ni jawab soalan ok gak kot.....

1) Bekas kekasih saya adalah
Yusmanizam yusof

2) Saya sedang mendengar bunyi
Econ (sini sunyi jer...)

3) Mungkin saya patut
Balik umah sembang ngan marsya (x de keja kat opice)

4) Sahabat baik saya
Mohd Fadli Khalid (baby) ..... pada dia je tempat nak crite2.... sbb dia perahsia hehehe

5) Saya tak faham
Dengan sikap org yg suka jaga tepi kain org....kain sendiri takmo jaga....

6) Saya kehilangan
Errmmmm

7) Ramai yang berkata
Dunia dah makin tua & politik makin teruk

8) Saya suka belajar
Masak2 & tentang sume aspek kehidupan

9) Makna nama saya ialah
Cahaya kesabaran

10) Cinta itu adalah
Keikhlasan sayang yang lahir dari hati

11) Di suatu tempat
Kena khaskan untuk tempat marsya main...sbb selalu bsepah

12) Saya akan cuba
Memperbaiki diri supaya menjadi hamba yang terbaik dan menurut segala perintah NYA

13) Makna SELAMANYA ialah
Kekal

14) Henpon saya
Yang aku tau nokia je....no tepi tu aku lupe...

15) Saya paling meluat bila
Orang dok mengata itu ini.....ishhh ishhh.....

16) Bila saya bangun dari tidur
Tengok marsya dulu

17) Party adalah
Majlis perjumpaan & makan2

18) Haiwan yang paling cute
Miauuuu

19) Peringkat umo yang paling menyeronokkan
Zaman kanak2......

20) Hari ini saya rasa sangat tension sbb
X tension pun....happy always hahaha.....

21) Malam ni saya akan cuba
berjaga malam untuk temankan marsya tgk barney

22) Saya betul2 ingin kan
Ermmm biar la rahsia......

23) Bila tengok muka kat cermin pg td
Alhamdulillah

24) Shopping kompleks
Biasa SOGO je ler

25) Makanan segera biasanya
Senang cepat siap....sedap...tapi x bleh makan slalu

26) Ayat2 terakhir kata pd org
'Ok terima kasih'


* kak ila, kak haizan, haizal & baby kalo free sile le jawab tag :0) .....

Tiada ulasan: