Jumaat, September 18, 2009

-:TERIMBAS ZAMAN BUDAK2:-

setelah 10 tahun aku keluar dari berek polis ni dan semalam mungkin kali yang ke 2 aku masuk balik balai ni. masuk ni pun sebab hantar mak aku, ade perjumpaan balu2 polis. wah ape sudah jadi ni???pemandangan dah tak seindah dulu....projek tak buat2 lg pun....dah macam tempat jin bertandang lak aku tengoknye....seram semacam...pokok menjalar2 dalam umah.

asal masuk balai je mule ler terkenang kembali zaman silam kanak2 dan remaja :) 16 tahun aku dok kat tingkat 2 block p mane mungkin aku dpt lupekan kenangan silam. bagi aku dok kat situ selamat, tak de kes culik, org luar pun tak kaco, sebab kws dah berpagar. kawan pun ramai, kemudahan pun ade best le dok kat situ dulu....aku ingat lg bile bulan pose, kul 8 turun bawah main bunga api (budak2 tak pi semayang terawih pun sbb surau kecik hehehe) sonok le mase tu tambah bile polis2 bujang tu dok melayan kerenah kami yg budak2 ni hehehe.......


ishhh...ishh....ni kalo panggil krew seekers ni gerenti jumpa entiti2 :0)



ni lokap...kalo ptg2 org jahat ni slalu tgk luar....
tu budak2 takut lalu sini (aku le tu heheh)



padang tempat aku main raunders dulu...lani dah macam sawah padi hehe


pelik aku pokok ni dari aku kecik sampai skang cam
ni gak rupenye ermmm???


pintu masuk balai polis slim river....

Tiada ulasan: