Selasa, September 29, 2009

-:HADIAH:-

dah lame orang tak bagi aku hadiah tetiba ade lak yg sudi bagi.....dari sape ye??? yang pasti bukan dari boypren hahaha.....dan sebenarnye (cam lagu yuna) yang bagi ialahhhhhh....... bekas anak murid aku!!!! ishhh cam tak caye lak......tak sangka dia ingat n kenal lagi kat aku ye :) tu le kesan jadi seorang cikgu...jasamu di kenang....sampai la ni call aku 'cikgu'....padahal dah lapan tahun tak jumpa tu, dulu kecik comel2 lani dah besa lagi cantik.....dia skang sambung belajar kat uitm dlm bidang pengarahan....wahhh peh ni bleh le amik cikgu belakon ye hehehe....ape pun time kasih banyak2 semoga berjaya dalam pelajaran dan sume bidang yg diceburi.....

ni dia hadiahnye



taraaa dapat tudung

tengok cikgu dah pakai tudung tu tau

tengok tu dari belakang pun ade orang nak tangkap gambar aku tau
hahahaha perasan.....tu pakcik aku le...time tu baru balik dr photo shoot marsya untuk
masuk dalam facebook dia......

Tiada ulasan: