Isnin, September 28, 2009

-CAROM-

raya kali ni banyak pulak aktiviti yang abang2 baby dok reka....agaknye bosan2 kan, nak tgk tv alih2 citer yg same je.....so diaorg wat pertandingan carom...aku tak suke dan tak reti main menda alah ni tau, mmang TAK MINAT!!!! sekali name aku tercalon untuk kategori family!!!! eeeee aku tak mo le....udah le ramai org, hishhhh nak tak nak terpaksa gak aku main....poyo je baby gelakkan aku tak pandai main.....tapi hampir menang tau :0) ape pun kene le sporting .......


siap sedia nak amik hamper hehehe



menyebokkan diri susun hamper (kerja amal konon)



pemain carom terhebat :0) ..... poyo gaye je lebih hehehe .....


ye ye dapat hamper tu pun sbb baby yg menang utk acara dewasa


5 hamper untuk pemenang.....salah satu dalam genggaman hehehe

Tiada ulasan: