Sabtu, Disember 24, 2011

-TERSALAH SANGKA-


khamis lepas time lunch hour aku & ad kuar g tanjung. yang lebihnye sebab nak teman ad bayar duit bil maxis. so aku tanya nak makan kat mane. dia tak kisah. memula aku cadang nak makan kedai mamak yang dekat dengan kedai maxis tu tapi dia nak makan kat mamak depan kuil lak. yang sebaris mahamega tu. ermmmm tak kisah ler. time kami gi situ orang tak ramai. ok ler selesa skit.
tengah2 makan tetiba datang viva putih paking sebelah kami. turun 2 orang lelaki, macam samseng gayenye dengan pakai rantai ngan gelang, muke garang giler!!! cara dia order kat mamak memang ganas beb. belum tengok dia bercakap dengan sorang cina tu. siap ade walkie talkie.ad dah takut. ye le buat nye dia nak rompak kedai mamak ke. udah le kedai tak ramai orang time tu. aku tengok orang belakang aku dah cabut.
ad rase diaorang ni orang along nak kutip utang. sebab dia duduk ngan cina.aku lak cakap diaorang tukang tarikh keta. kelam kabut gak kami makan time tu. tetiba datang plak van polis. aduhaiiii aku takut je watnye ade adengan tembak menembak, tak ke naye tu huhuhuhuuu.....
aikkkkk ape hal dua orang samseng tadi pegang cina tu & bawak kat van polis tu?????? ermmmmm hampeh rupenye diaorang tu polis!!!!!
diaorang menyamar sebab nak tangkap cina tu. mamak kedai tu le g report cakap cina tu buat kaco & mengamuk. eh ye ke??? yang aku nampak cina tu just duduk dalam jedai tu je.ishhhh kecoh le mamak tu. last2 polis tu cakap 'mamak kang aku yang mengamuk sebab keta aku tak bleh start ni' :) hehehheeeee (pengajaran ari ni jangan mudah menilai orang hihihihi)

Tiada ulasan: