Jumaat, Disember 30, 2011

-SHOPPING HUJUNG TAHUN 2011-

hari rabu lepas aku n bi amik cuti. sebab nye nak gi sogo beli barang sekolah marsya.rasenye macam dah lame tak shopping (ye ke???? hehhehheee) lagi pun skang ni mega sale & ujung tahun maka ade lah time yang terbaik untuk membeli belah :P macam biasa sengaja pergi ari keja, sebabnye tak mo jem peh tu nanti susah nak cari paking & yang paling best tak berSESAK-SESAK.....lupe lak nak tulis...time tengah shopping tu nampak sorang tu macam muke wahidan masterchef. baby cakap pelanduk 2 serupa je tu.peh tu betul2 dia lalu & diri sebelah aku. aku pun tenung ler.....ermmmm betul le wahidan....nak bercakap tapi time tu aku pun tgh busy memilih baju...maleh ler. tapi kalo zamir le yang aku jumpa mau aku siap nak bergambar dengan dia lagi hahahhaaa...suke tengok zamir masak :) sape ler masterchef ye??? mungkin amita kot.....ermmm same2 le kite tengok......


uitttt kusyuk nye baby memilih jeans....


jenuh tunggu baby try suar....ngalahkan pompuan hahahaaa....


tengok list ape lagi nak beli....dah2 le tu, yang ade pun dah lenguh tangan....


untuk marsya....dia kalo tak de beli barang jenama princess memang tak SAH!!!!


baby punye!!!! aikkkssss ni je ke beli tadi :P


haahhaaaa nasib ni aje yang mummy berkenan kalo tak mau sogo tu bawak balik :)


sesaje beli bantal (best sangat bile peluk) & tempat air baby.....

Tiada ulasan: