Ahad, September 11, 2011

-SEREMBAN TIME-

semalam aku g seremban umah mak ngah aku. saje je jenjalan, name pun raya kan. sebelum tu aku g sekolah dulu wat patskom. menda yang paling aku tak suke. sebab mesti ade masalah kalo wat menda tu. peh tu dalam kul 11.30 am bertolak dari slim. sampai dalam 2.15 pm ler...jalan ok ler banyak tak banyak le gak keta. pok pek pok pek punye pasal dalam kul 10.15 mlm baru bertolak balik slim. kat seremban bnyak gak keta. peh tu ari plak ujan. but alhamdulilah sampai gak slim kul 12.45 malam


eeeee budak busyuk ni tah ape le yg suke sgt :)


ishhh nak bermesej ngan sape lak tu.....


ni ape hal lak ni????


si gedik mummy & abah :P


ape lagi ler yang di buat nye tu....ade2 aje le......


opppsssss.....kompom konterversi jeng jeng jeng.....


eh eh ade lagi heheeee....ye le ye le terus terang tu aku ngan sepupu (faiz) & anak buah....
but nampak cam sweet le pulok hahahaaa....merajuk lak b sat g :P

Tiada ulasan: