Selasa, September 27, 2011

-MC MC MC-

semalam aku dah mula selsema & batuk skit2. tapi aku still mampu g keja lagi. lagi pun ade jamuan raya kat skolah. malam tadi dah teruk batuk2. pagi tadi bangun badan panas & pning2. so lepas anta marsya g sekolah aku terus g klinik kerajaan. orang tak ramai sangat tapi tetap kena tunggu lama :( kpala dah pning rase macam nak jatuh je. masuk bilik pen.peg.perubatan dia tak tanya ape pun tau, aku ckp la blablablablabla so saya nak mc. peh tu nurse tu terus pandang semacam. eh eh ko pehal???? macam le aku mintak mc tu ko kena kuar duit sejuta!!!!
peh tu dia soh jumpa dr. Dr ni besa je kire boleh leeeeeerrr. tapi yang aku HANGIN satu je. 'emmm awak nampak macam sihat je, tak yah amik mc ler'....'kalo aku sihat tak de le aku dtg klinik bngong!!!!' tu aku cakap dlm ati je le....maleh nak bsing2. Aku batuk, selsema, pening kpala, bdan pnas itu dia cakap sihat??? kalo sihat mesti le tak de simptom2 tu. ape ke bngong sngat dr tu ha. ko ingat aku jenis suke suke ati nak amik mc ke??? last2 aku ckp 'sya pning tak bleh drive....so kalo u tak bagi tak pe, i boleh dapatkan mc di klinik panel' last2 dia bagi......huhhhhh ini lah klinik kerajaan. sebab tu aku tak suke g. peh ni kalo stakat demam aku g klinik panel je. dah tak kose aku nak tunggu berjam2 peh tu jadi plak kes macam ni.................

Tiada ulasan: