Khamis, Ogos 04, 2011

-MALUNYE :P KIKIKIIIIII-

ari tu bi cakap dia terlupe nak renew lesen, lebih kurang seminggu gak le. aku potpet2x kat dia. antaranye 'ape le tu pun lupe' & 'len kali set kt hphone tu' huhhhh....ttiba semalam nak balik keja ade roadblok le pulak, tapi dia tak tahan aku pun, just usha je hehehe (polis baru kerek je lebey!!!) tgh bosan2 aku saje belek wallet, ttiba plak nak tgk lesen mane tau sok polis tahan lak ke hehehe..... biar betul ni!!!!!! 3 kali aku tengok & bace kuat2......rupenye lesen aku dah tamat 2hb julai 2011, skang dah 4 ogos 2011!!!!! malu nye aku nak cakap ngan bi!!!!!! hahahahaaaaa padan muke aku sendiri, ari tu potpet2x ngan bi bukan men lagi ye, skang tkena btang idung sndiri hahahaaaaa.....tapi bi tak de plak potpet2x ngan aku :) just cakap 'x de masalah esok g pej pos renew le' heheheeee & secara aotomatiknye aku SANGAT le SETUJU ngan cadangan JPJ supaya perbaharui lesen ikut tarikh lahir :)

Tiada ulasan: