Rabu, Mac 16, 2011

-SUNYI + SEPI-

bosannye cuti sekolah ni....bukan ape sunyi sepi jadinye. dah le kat pejabat ni aku dok sorang2...memang cuti sekolah dari pagi sampai le ke petang aku dok sini SORANG2....bley giler....dah le tu komputer sekolah pun hampeh...besa ler sekolah ni bukan full gov...len le kalo sekolah menengah ke tu len ler.....tapi yang pasti memang sepi dalam waktu seminggu ni....tak pe next week kecoh le balik sekolah ni :o)


sayup jer aku tgk keadaan ni....kalo ujan lg serammmm, tambah kalo time ptg2...aku plak sorang2....cabuttttt!!!!


sume pintu kelas berkunci....


gelanggang basket ball pun lengang.....


besa banyak keta....ni satu je keta yang ada, so paking le ikut suka hati......


sengaja aku zoom skolah sbelah....dah lame aku x gi situ sejak pt dia pindah kl...sekadar lalu je ttiap ari.....

Tiada ulasan: