Isnin, Mac 07, 2011

-MAJLIS TUNANG HANAFI & YANI-

sabtu lepas blansung majlis ptnangan adik aku yang lelaki.....siap gak hantaran aku wat.....amin semuanye berjalan lancar.....lepas ni majlis kawen plak....lagi le mencabar kebusyannye nanti :o)

cincin susah aku nak cari....sbbnye jari dia kecik sangat2....sampai cina tu kata...'lu cari cincin budak ka'....:o)


kek ni sbnarnye disign dia lain.....tapi cam ni plak yg jadinye.....geramnye kat kedai tu...nasib bukan majlis aku tau....kalo tak aku soh dia wat yg aku nak gak......


potpuri.....


mule2 nak beli buah color pink gak....tapi ade org dah sponser, tak jadi ler....


ha yang ni berebut org nak bawak...alih2 mak aku yg pegang hahaha....mcm le duit tu bleh dpt kat korang huhuhu......


hantaran yang aku wat untuk adik aku...


model2 yang terpilih untuk bawa hantaran :o)


adik aku bergambar n the geng.....pink abes budak2 tu...hihihihi....


hantaran sebelah ppuan....merah putih.....


yani...bakal adik ipar....


nak tgelak tgk pic ni sebabnye ade perkara yang membuatkan orang2 kat bawah tu gelak besar.....hampehhhh.....


anak abang aku....dhhia amani....kejab je dah 5 bulan....


3 sepupu bile berjumpa....abis bingit 1 umah dibuatnye......


seronok tgk raut muke budak2...suci jer.......


alahai sweet le tu konon ye....


huiiii nak g memancing ke tu....


eiiiiiii dah macam sailormoon wat rambut cam tu hihihi


mak aiiii anak pali glemeres habissssss.........

Tiada ulasan: