Rabu, Mei 26, 2010

-KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN-

mungkinkah diaorrg ni 'kebahagiaan dalam perpisahan' cam lagu shahir tu....


minggu ni bahagia sangat2....rase aman damai n tak tensen sbb nye komunis tu tak da....1 sekolah huhahuha ;0) kalo ade komunis 2 tiap masa kena wat keja...aku ibarat balik ke zaman jepun...kena kerah ngan komunis...dasyat sungguh dugaan aku...mmang aku tak sangka akn jumpa dengan orang yang sebijik peel cam komunis!!! eh apesal citer pasal komunis tu plak, wat aku tak de mood jerkkk.....sebenarnya aku nak menaip pasal kes penceraian ann n wafi....aku dah lama tau isu ni tapi ingat gosip jer....rupenye dah bawak mahkamah....sian ann dah le pregnt....aku suke tgk family diaorg...time sehati berdansa tu lagi aku suke, bahagia jer gayanye (bukan disebabkan bi iras wafi yer, iras ke???hahahaha). bile aku baca paper tadi aku rase cam nak nangis jer, cam tak bleh terima yang depa ni nk bercerai...lebih2 plak aku ni erk, padahal ann bleh senyum lagi kan... ape pun semua yang berlaku dalam hidup ni ade hikmah disebaliknya...walau ape pun yang berlaku sentiasa lah ukirkan senyuman kerana senyum itu penawar kedukaan...........macam ni :0) & :-)

Tiada ulasan: