Ahad, Mei 02, 2010

-JALAN2 D WANGSA WALK-

aku dah plan nak ajak bi makan kat SR ari sabtu....peh tu ttiba dia ajak plak gi wangsa walk sebab nak beli kasut bola....mentara dia ajak baik gi sebab kalo aku yang ajak sure dia bagi banyak alasan so apalagi jommmmm.......aku rase ok lagi aku gi sogo, mid valley or jj....wangsa walk ni cam...cam ape err...cam bosan skit bg aku...walaupun ade boling, karaoke, wayang, kopitiam blablabla....ermmmm tetap kureng ler....bg aku ler tak tau ler plak kalo bg org len ok kan....peh tu singgah tesco rawang....alamakk banyak plak tempat mainan....kompom marsya sure nak something ni tau...tak percaya tgk ler......


tengok kan dah cakap....dia nak laptop le plak...tak sempat2 dlm keta dah bukak..


org tu panggil duduk dia kate main free jer...padehal nak promote buku soh beli...rege dia RM2000!!!!


marsya suke sangat men menda ni....sume betul...pandai ler...tapi tu ler regenye ermmm....


yang bi pulak tak abes2 kasut kasut kasut.....


yang ni tgh test beg laptop...emmmm ade dua pilihan yang mane satu yer???last2 pilih hugger color merah....


ni kalo tak besli tak sah....marsya dah tau famous amos....


nak beli cokat ke tak....


marsya naik sampan....dia tya knp x de air hahahah.....


lawaknye tgk muke kangroo ni kuikuikui


senyuman marsya same ngan kangroo ni huahuahua.....

Tiada ulasan: