Khamis, Februari 18, 2010

-KENAPA DAN MENGAPA-


rase cam nak nangis jer.... :0( pepagi lagi aku terpaksa call ag sebabnya nak compom kan hal2 yang btul2 urgent, first time ni call...dah agak dah sure potpetpotpet tapi ape yg dia cakap ade betulnye...masalah skang aku dah semak lebih 3 kali tapi tu le dah namenye manusia tak ttlepas dr wat silap....ape nak wat benda dah jadi...aku percaya kat *** sebab *** dah lame keja...setakat menda2 tu pejam mata pun bleh wat!!! len le aku terkial2....peh tu bile ag tu semak no kod skolah aku tak de....ni nak marah ni....tapi ag tu dah marah dulu, but bukan marah aku tapi ppd batang padang....kes cam ni bukan jadi kat aku sorang je....baru le aku tau mmang betul ppd daerah batang padang ni sangat bermasalah....selama ni tak caya kankankan....udah le tu yang mmbuatkan aku nak nangis lagi bile prepaid aku tinggal 24 sen!!!! bayangkan betapa susahnya dpt skolah cam ni....tepon tak de faks jauh skali ler kan....pulak tu jepun sorang ni tak bagi claim duit prepaid padahal aku call tapah ngan ipoh berkaitan dgn keja....mmang dugaan....kerajaan pun fokus le kat skolah skm cam ni, banyak kekurangan yg kena tolong...

Tiada ulasan: