Isnin, Februari 22, 2010

-HARAPAN-

esok aku dan cikgu2 yang len sure tak tersenyum sebabnye......dia dah kembali!!!! arghhhh masing2 tensen....termasuk le aku :0/ ermmm ape pun kena terima hakikat dapat orang atas cam dia tu....cume doa kami semoga dia dapat naik pangkat dengan cepat, bila dia naik pangkat dia sure happy dan kami lak sure berganda2 happy nye sebab dia akan kuar gi sekolah len hahahaha...............

errmmm pasal kawan2 lak so far sumenye ok...boleh bagi kerjasama dan sudi ajar aku dalam banyak hal...dan baru aku sedar disebalik kejadian ade hikmah yang tersembunyi yang aku tak perasan pade awalnye....memula dulu aku rase aku orang yang termalang sebab ditempatkan kat sekolah tu...siang malam pagi petang aku asyik menangis tak boleh terima nak keja kat situ, sampai aku tepon yb soh tolong call ppd dengan harapan aku dapat tukar kat sekolah yang aku idamkan (sekolah besar & dekat ngan umah) tapi aku yakin yb mmang tak dapat tolong sbb nya memang sekolah tu jer yang ade kekosongan wat mase ni :0) seminggu peh tu bila aku dah tau tugasan secara tak langsung aku lupa nak nangis sebab aku busy bila busy aku tak mase nak pikir itu dan ini...


tambah pulak aku dapat kawan yang perangai nye gila2.....jadi tak de le tensen sangat nak wat keja kan....aku suke le kawan ngan korang2 sume....kini sepenuhnya aku bleh tersenyum cam ni :0) hehehehe........ape yang ade di fikiran aku skang 'sekolah ni kecik yakin bleh uruskan sorang2 k, tepi ni ade sekolah len ape2 hal aku bleh tanya dia, blakang ni ade perkampungan, depan tu ade balai polis'....ha ape lagi yg aku nak....dan yang paling aku nak ucapkan terima kasih iaitu orang yang banyak bagi aku skongan iaitu jeng3x....BABY....ye dialah orang yang banyak bagi kate2 semangat dan kekuatan utk aku teruskan sume ni....tak de orang sebaik u dan tak pernah jumpa orang sesabar u.....i love u so much muahhhh.....opss hampir tak ingat orang yang selalu pening kpala disebabkan aku hehehe iaitu hafiz sabian...member paling dekat (skolah depan) ok le budak ni, banyak sangat tolong aku dari segala hal....


ape pun aku harap semuanya dapat berjalan dgn lancar dengan kehadiran dia esok...walaupun cam tak de mood tapi 'ape boleh buat maaa' (ayat2 cikgu cina kat situ).....

Tiada ulasan: