Selasa, Oktober 20, 2009

-Tau X pe PHOTO GRAPHY-


gambar2 ni di rakam & di ambil oleh jurufoto ternama dan terkenal yg diimport dari indon iaitu chef kamaruddin a.k.a pak tam hahahaha......gerenti peh ni dia tak amik dah pic marsya hehehe.....ala sori le main2 jer!!!.....dia ni dulu chef kat planet hollywood, peh tu lani join bisness ngan zahid af & the geng ala studio cafe tu....konon manager le tu podahhh hahaha.....ape pun pak cik aku sorang ni memang terror masak....terus terang cakap dia masak lebih sedap dari aku hahahaha....tu sbb kalo dia datang umah kami soh dia masak....cara dia masak simple je men campak2, tp mmang sedap.....baby kalo makan masakan dia bertambah nasi kankankan...... setelah di edit, ni antara foto yang the best le konon nye tu....yang len tu besa2 jer maka tak ditayangkan di facebook nye.....

studio cafe ala2 cam planet hollywood le konon


nice...beutiful...

pak tam yang masih single....sape yg berkenan leh le aku keneng2 kan hehehehe



GAMBAR2 MARSYA KAT BAWAH NI SUMENYE AKU SUKE....PANDAI PAK TAM AKU AMIK....ADE SAPE2 YANG BERMINAT NAK SOH DIA AMIK GAMBAR TIME KAWEN OR ANYTHING BLEH LE BAGI TAU....








Tiada ulasan: