Isnin, Oktober 19, 2009

-MAJLIS PERTUNANGAN ZILA & ALIEM-

17hb oktb. ari sabtu tu ari gi seremban sbb ila sepupu aku tu bertunang. wahhhh bertunang gak ko akhirnye setelah sekian lame ko kawan ngan budak alim tu erkk....tahun depan kawen le ko ye :) majlis bertunang ok berjalan dengan lancar....pihak lelaki pun datang seperti yang dijanjikan...bab makan lagi ok, sume sedap2 (udang merah, kari daging, nangka lemak, asam pedas, ayam goreng banyak lg malas nak tulis hahaha) satu lagi aku rase cam bengang sebab tak sempat nak ikut ko pi bergambar kat tasek, ni sume sbb aku sebok kemas beg la....abes le tak glemer le weiii pic aku tak masuk face book pak tam hahahha.....


on the way jem giler...org baru balik keje kan....nasib situasi sejuk :0)

hantaran zila untuk alim


hantaran lagi


lagi hantaran


ni hantaran alim untuk ila.....not bad hehehe


gabungan kedua2 hataran


yang aku pegang tu anak org.....tetiba dia nak kat aku lak...marsya tak puas hati cam nak
lempang budak tu je gayenye hahahaha

tunang ila....amboiiii rambut terpacak2 hehehe

aku & ila yang gedik hahaha


dah macam pengantin lak aku tengok


aku risau btol marsya dok tgedik2 atas pelamin tu...watnye roboh tak ke naye hehehe


ni lah dia pelamin tunang ila....tema merah putih konon...tau le deepavali kan hahaha


pegang tak pe, tarik jangan ye marsya, mengamuk makcik ila ko nanti hahaha


model dah ready, sesi penggambaran bermula, 1,2,3 senyummm


tak abes2 posing lagi ....


masing2 tak de keje


sebuk tgh tgk face book


terasa cam duduk sebelah vokalis kump. kerispatih (band indon) laksss hahaha
muke pak tam cam indon, tak caya tgk video klip band tu...

Tiada ulasan: