Rabu, Julai 08, 2009

-: SOGO KL (2) :-

sabtu aku g lg sogo sebab ade sale....memula nak g isetan klcc tapi tak sempat sebab g naik putra.bandingkan rege smlm ngan ari ni ade le beza skit murahnye.....dapat le skit acha beli baju baru kan......sebelum tu aku g beli barang kuih raya kat lorong hj. taib.....murah sangat2 bg aku...tapi pas ni aku nak kim kak teh je sebab takut aku lalu lorong tu, bayangkan siang2 pun ade maknyah tunggu pelanggan, lawo2 gak maknyah tu udah le seksi gile, kalah aku rasenye :) aku soh baby dok dlm keta takut2 maknyah goda baby lak kan hehehehe (nak ke maknyah tu kat baby???) pastu bapak ayam siap usha2 & swit2 lagi, (bukan auta tapi fakta tau) eeee takut aku.....


murah rege coklat chip kat situ kalo nak dibandingkan kat sini


abah belikan acha gelang tangan....acha je ke :)



walaupun tak jumpa tabung bentuk barney tapi ade gambar barney
pun jadila......kalo boleh sumenye nak ade barney.....la ni dia nak
'pau' aku soh belikan patung barney yg ade lagu 'i love u' tu plak....

seliper ni aku yang pilih...sebab senang dia nak sarung :)


kasut ni baby yang pilih.....nak kate cantek tak gak ....
mahal je lebeh.....lebeh mahal dr kasut tinggi vinci yang penah
aku beli....kasut budak2 memang mahal kot....

Tiada ulasan: