Isnin, Julai 13, 2009

-: NUR AAFIEYA AISYIQA BT. ASMIZAN :-

wahhh glemer sungguh name anak ko ni zura :) minggu lepas aku g tengok anak ke dua zura, anak pertama aqif amsyar sebaya ngan marsya, aku kenal zura lame dah sejak tadika lagi, pas tu sekolah rendah pun same2 (kelas tak same & tak rapat mane pun) sekolah menengah tingk. 1, 3, 4, 5 same kelas (time tu rapat le skit2)
tapi besa le zaman bebudak kadang2 masam muke gak, nak tgelak kalo aku ingat balik zaman skolah, tambah kalo aku sebut name 'ally' (ex-boypren zura) mane tak nye ally siap tampal name zura kat lampu motor dia lg hehehe....tak tau le penah kene saman ngan polis ke idak...
zura kalo ko baca ni jgn marah tau :) tetiba lak aku teringat hehehe.....
kami dapat suami same umur (30th thun ni) kami tunang same tahun (2004) kawen pun same tahun (2005) ....dapat anak pertama pun same tahun (2006) tau hehehe......cume anak yang kedua ni jer tak same.......


elok jer tido walaupun time ni bising kami dok sembang2

cam muke ko la zura "anak mak" le ni ye hehehe



Tiada ulasan: