Jumaat, Jun 19, 2009

- SELAMAT HARI BAPA -

21 jun 2009 hari bapa.....tapi aku & baby tak dapat ucapkannye sebab kami berdua dah tak de ayah :( .............. rase sedih pulak, tetiba idea hilang & jari terberenti tak tau nak taip ape.......ape pun aku sentiasa mendoakan agar roh arwah dicucuri rahmat & ditempatkan bersama orang2 yang beriman amin... al-fatihah...


arwah ayah baby (dia tak ingat tarikh lahir & tarikh meninggal)
ape le baby ni nak kene ketuk ni

:- 27 November 1957 - 27 April 1999 -:
al- fatihah
baby (yang kiri sekali) ngan abang, kakak & arwah ayahnye......
time ni umur baby 5 tahun kot....
ni plak pic aku ngan arwah ayah (seksi skit tak pakai baju......
aku peduli ape, aku nak letak gak pic ni)


"selamat hari bapa" semoga dapat menjadi abah yang terbaik
dalam mendidik anak2 hendaknye.....ingat tu baby :)


tengok le tu betapa akrabnye anak dan abah....ni yang jeles ni :)

Tiada ulasan: