Isnin, Oktober 31, 2011

-MAJLIS KAHWIN FARIZUL & AZLIN-

27 hb Oktober abang ipar kesayangan aku (baby jangan jeles k) melangsungkan perkhawinan dengan kak azlin di bentong pahang. bagi aku majlis ni cukup mudah, ringkas dan berjalan lancar. dia nikah kat umah peh tu bersanding kat rest house. best sangat suasana :D pelamin pun cantik, makan pun sedap layanan pun ok...mesra gitu hehehee.....SELAMAT PENGANTIN BARU FARIZUL AZWAN & NORAZLIN, SEMOGA KEKAL BAHAGIA DUNIA AKHIRAT.....amin


hantaran dari pihak lelaki.....cantik aku suke sangat....



hantaran dari belah ppuan...simple jer....agak nye dia busy malas nak pikir design kot....tak pun jimat tak mo mmbazir :P


selepas nikah...amboi marsya dok ngan pak joy aka pengantin :D


time ni khas utk adik beradik & ipar tapi terselit lak si kenit tu heheheee


muke lepas make up....tak cntik plak...sebab aku yang buat :P sori ea mummy x reti make up sebab mummy sendiri pun tak bermake up :D


melepak kat lobi rest house menunggu pengantin siap....


aku suke tgk pengapit dia comeiiii heheheeee....


acara potong kek.....ikhlas aku cakap kek tu mmang x sedap!!!! cream dia pahit & rase mentega lebih...marsya just makan anggur dia je :P


eh eh pengantin baru gak ke ni??? macam tau2 je tema purple & pink erk hehehhee

nak jugak bersanding.....yang tengah tu flower gurl kami :D

Tiada ulasan: