Ahad, September 19, 2010

-MEMORI AIDILFITRI 2010-

macam biasa bila time raya sume orang sibuk.....bila dah sibuk ni aku tak ingat fb & blog dah, sebabnye asyik nak layan tetamu dan sedara mara yang datang....fb & blog bile2 bleh update kan....hari ni baru dapat curi masa.....tu pun sebab marsya dah tido....kalo dia jaga jagan harap le aku nak buka laptop sebabnye dia dah cerdik IT.....macam2 dia nak buat....paling best kalo dia soh bukak intenet....nak tgk shahir!!!! ishish anak aku ni memang minat giler ngan mamat sorang tu.....
sepanjang raya aku tak jalan kemana pun....area slim je sebab semua adik badik dah balik slim kan...lagi pun mak bi tak sihat....haaa peh ni tiap2 minggu asyik berjalan je le.....ipoh, rawang, putrajaya sure gi tempat tersebut.......


situasi halaman umah bi kalo time raya.....penuh sesak dari dalam rumah sampai le keluar umah


acha pandang mana tu...


why bi gelak tengok marsya ha???


bersama family bi...


time ni best....ala2 superstar gitu :o)


seronoknye time ni....cam model plak hahaha.....


ni apehal plak ni


masing2 membetulkan ape yg patut....nak bergamba le kate kan.....

-----@@@@@@@@@@-----


malam raya ke bape eh ade wat makan2 bbq...aku dah lupe...tapi best walaupun letih....


sape punya ni....banyak nye...yg pasti bukan aku punye hehehehe


ha ni bukan kaki kipas ayam tapi tukang pegang lampu je hihihi


waaa sedapnyeee....


bile le nak masak.....


peace!!! cibuk jer tangan yang hulur pinggan tu (bi le tu hihihi)


marsya nak tido time ni....tu sebab wat aksi cam tu :o)

Tiada ulasan: