Khamis, Ogos 26, 2010

-KURSUS AKAUN LAGI....-

haaa nama aku lagi......itu ari dah kena kat ipoh....dah le tu x de geng plak nak gi same, kebanyakan sume dari bidor ngan tapah....aduh nak tak nak kena gi jugak ni...kul 7.15 am aku bertolak dari slim....bosan nye drive sorang2 kalo ade kawan bleh gak potpetpotpet....alamak hot fm pasang plak lagu raya...dah macam nak balik kampung :o)
aku orang pertama sampai hehehehe....skema betul...tapi tak pe pegawai kat situ senyum je (ade can nek jd cc tahun depan ni...perasan lebey...) kursus ok je...ermmmm aku rase wat kewangan lagi senang dari wat pentadbiran....tapi tu le jadi pt sekolah kena banyak berdikari...kena rajin gi belaja kat sekolah len...kalo malas jawabnye......faham2 sendiri ler ye.... nak gi mane2 pun tak de kenderaan dsedia kan.tak de bas, x de pajero....(macam kat upsi dulu sume ade) kalo nak sume tu mohon le btuka kat jpn.....
ape pun ni sume adalah cabaran dalam pekerjaan....yakin ade hikmah disebaliknye.....ye aku yakin :o)


kena drive sorang2 :0( bosan sangat2 x de kawan bersembang.....



akhirnya sampai gak ppd sebelum kul 8.00...aku risau lambat kang kena ke depan dah femes plak :o) hihihihi....

Tiada ulasan: