Khamis, Julai 01, 2010

-EMERGENCY-

semalam aku balik kerja marsya muntah2. risau gak aku sampai lemah badan dia nak gi toilet pun aku dukung. dah le tu asal bagi makan je dia muntah.....ya allah sian nya aku nengok dia....mula le sebak aku ni..................(nak nangis le tu) malam nya aku nak gi klinik shahrul tapi tutup plak....nak gi tanjung jauh plak....aku amik kputusan bawak marsya gi hospital slim...terus gi kat kecemasan.....kat situ dia muntah lagi........time chek suhu badan ok tapi kena amik darah sebab nak tgk kalo ade ape2.....ni satu lagi saat yg aku sian sgt tgk dia...kena ikat tgn peh tu dia cucuk amik darah....aku peluk marsya soh dia jgn nangis tapi dah namenye budak.....nangis ler skit....nasib tak menjerit2......dari kul 8 mlm sampai kul 10 ,mlm baru bleh balik....alhamdulilah darah marsya normal......kalau tak mmang kena tahan wad.....


muka lepas nangis.....tgn dah berbalut x selesa le tu.....

Tiada ulasan: