Rabu, Mac 10, 2010

-KURSUS AKAUN DI ILPA-

3 hari 2 malam kursus kat ILPA ipoh...ermmm badan tak letih mane tapi otak yang letih...letih sangat2 nak memahamkan kerja kewangan...dah mampat dah otak aku ni nak memikirkan sume hal....ILPA ni cam tersorok tak perasan aku sampai terlajak....ermm cam bangunan lame jekk....semacam lak aku rase....wei mulut jgn cabulll....
aku dpt satu bilik ngan org sekolah pantai remis & jalong sg. siput (cam penah dengar je name tempat tu kannnn atau aku penah terpergi kot hahahaha) ok le diaorg baik...tak de le berlagak mahupun tergedik2.....penceramah ade yang ok ade yang boring, besa ler kan gi mane2 pun same. balik kursus ni bleh le wat keja kew. tanpa kesilapan....tapi kena rujuk ngan sekolah len gak....siap pt depan ni sok, sure rindu dgn ketensionan aku yg tah ape2 tu hahaha.....



aku dpat bilik no. 5, bilik ni cam hujung belah bucu skali so luas skit ler....


tengok tigkap pun dah tau bangunan ni cam dah leme jerrr...seram pun ade


ni katil aku btul2 tepi pintu masuk kan....

sempat lagi tu


muat untuk 58 peserta dari seluruh perak


suprise utk en. muhammad dari JPN...sebenanye smlm besday dia yg ke 15 dia cakap heheh


tengok kek tu kecik je kan....tapi dlm ramai2 tu kami yg dapat tau...peserta terbaik kot hahaha perasan

aku dan kak nani dari jalong sg. siput.....baik sangat akak ni banyak ilmu aku dpt dari dia


aku, ada (p.remis) dan biah(manjung)....gila2 sumenye hahahah

Tiada ulasan: